Dołącz do MASTERCLASS ZDROWIE - 3 bezpłatnych szkoleń online. Zarezerwuj miejsce -> KLIKNIJ

KOLEJNE KROKI DO ZDROWIA :)

Cześć 

Na początek: dobrze, że jesteś! Codziennie dziękuję za Ciebie i cierpliwość do słuchania mnie, naprawdę. Uważam, że zmiana społeczna zaczyna się od jednego człowieka. Jeśli więcej osób wniesie akceptację i radość do społeczności, ta stanie się lepsza. Nasze małe przestrzenie, rodzina, krąg przyjaciół, firma – mogą być coraz lepsze. 

A teraz dwa pytania: 

1. Jak idzie Ci utrzymywanie wdzięczności rano i wieczorem? Robisz to codziennie? 

Jeśli nie, to nadal możesz zacząć. Żeby zobaczyć efekty w swoim życiu wystarczy zachować regularność w tym ćwiczeniu przez, powiedzmy, przez 3 tygodnie. Dasz radę? 

ZACZNIJ DZISIAJ, NAJLEPIEJ TERAZ!

2. Czy masz już listę celów? Jak ci poszło ćwiczenie? Czy utrzymujesz wizję? Możesz chcesz mi coś na ten temat napisać? Chętnie poczytam co jest dla ciebie tym top top celem. 

A jak Ci idzie stosowanie SYSTEMU? Jestem ciekawa efektów. Jeśli robisz przerwy,

to nic. Normalne, ludzkie, ale nie pobłażaj sobie. TEN ROK MA BYĆ INNY OD POPRZEDNICH LAT, MA BYĆ LEGENDARNY! Idziemy razem, pamiętasz? 

A skoro chcemy dojść do naszych legendarnych efektów, to proszę:  skoncentruj się. Dwa razy dziennie po 15 minut i mamy już dwie pierwsze rutyny dla umysłu. CHOĆ SĄ PROSTE, SĄ TEŻ POTĘŻNE! 

Jeśli będziesz działać mimo pokus porzucenia ich, mogę dać ci 100% gwarancję,

że zadziałają.   

A teraz kolejne zadanie!

Polega ono na tym żeby, prawdopodobnie pierwszy raz w życiu, zapisywać wszystko co jesz i pijesz. WSZYSTKO! 

Kup mały notes mieszczący się w ręku, lub zrób go z kartek. Chodzi o to żeby można go było mieć zawsze przy sobie. Możesz również użyć notatnika w telefonie – ja tak robię.
I teraz uwaga! Zapisujesz wszystko co jesz i pijesz dopóki nie dostaniesz ode mnie następnego maila. Jest jednak haczyk. 

Zupełnie, ale wcale a wcale, nie oceniasz tego. Nie mówisz o sobie źle, nie oceniasz czy dużo zjadłaś, a może za mało wypiłaś wody itd. Jeśli jednak okaże się, że zaczniesz się oceniać  mówisz: kasuję tę myśl, to przekonanie teraz, już w to nie wierzę. Kontynuujesz notatki. 

Słuchaj: zmiana może przyjść tylko i wyłącznie W WYNIKU AKCEPTACJI. Jeśli ma być to zmiana trwała, akceptacja tego co widzisz obecnie, jest warunkiem koniecznym dla sukcesu. To proces. 

A ten kilkudniowy trening jest wspaniałym wstępem. Przy okazji rozpoznasz na czym polega twój wiodący nawyk, który być może jest przyczyną twoich kłopotów
z samopoczuciem. 

A teraz zadanie dodatkowe dla osób chętnych tzw. HARPAGANÓW (moja krew!).  UWAGA! Do notatek dotyczących jedzenia dodajesz opis tego co czujesz. Jak to ma wyglądać w praktyce? 

Zapisujesz wszystko co jesz, pijesz. Następnie zadajesz sobie pytanie CO TERAZ CZUJĘ? Wpisujesz uczucie lub emocje. Radość, złość, lęk, nie wiem itd. Tylko zapisz. 

Pamiętaj: cel jest taki aby mieć notatki jako podstawę do dalszych działań z dietą dla zdrowia, a ukryty i ważniejszy cel to odkrycie nawykowego myślenia i działania. Poza tym wprowadzisz już elementy pracy ze świadomością. To efektywny, zmieniający jakość życia,  proces. 

CZAS START! 

Jeśli tylko będziesz mieć pytania w trakcie tygodnia, koniecznie pisz. Nawet jeśli odpisuję z opóźnieniem, to możesz na mnie liczyć. Jestem tu. Ja i Asia, która wspiera ciebie i mnie, odpowiadając na pytania techniczne i wysyłając nam kilotony miłości. 

Do napisania za tydzień!

Twoja kibicka! 

Ania